Nieuwe havenmeester

Geplaatst op 30-04-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: RV
Een nieuw seizoen, een nieuwe havenmeester. Na jaren van trouwe en zeer gewaardeerde dienst heeft Jan Welink afgelopen periode het havenmeesterschap en alle bijbehorende activiteiten aan mij overgedragen.
Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om mij even voor te stellen.
Ik ben Bernard Crooy, 48 jaar, geboren in Harderwijk en opgegroeid in Ermelo. Bijna 25 jaar getrouwd met Nathali en twee kids, Serena van 18 jaar en Collin van 15 jaar.
Ergens in 2017 hebben wij het genot van varen mogen ervaren toen wij een boot in Friesland huurden. Dat hebben we een aantal jaren gedaan en vorig jaar ons eigen bootje aangeschaft, verkocht en met de Pasen mogen we onze nieuwe aanwinst ophalen in Leidschendam.
Ik ben graag actief in het vrijwilligerswerk. Zo ben ik nauw betrokken bij het damesvoetbal op DVS’33 en tot voor kort voorzitter geweest van het avondvierdaagsebestuur in Ermelo.
Toen wij vorig jaar dan ook lid werden van de WSV en er een aantal vacatures openstonden binnen het bestuur, was de afspraak voor een eerste kennismaking snel gemaakt. En zie hier, uw nieuwe havenmeester.
Met een aantal leden heb ik al kennis gemaakt op de steiger en/of in het clubgebouw. Zelf liggen wij in H07 (Mistral) en zullen geregeld in de haven aanwezig zijn. Mocht u in de gelegenheid zijn, kom gerust eens langs voor een nadere kennismaking. Ik houd van duidelijkheid, eerlijkheid en openheid en kijk uit naar een zonnig en gezellig seizoen. U kunt mij bereiken via retseemnevah.[antispam].@wsvermelo.nl .
Fijne zomer en tot ziens.