Heeft u een Mijn Captain account? Log dan in!

Wat leuk dat je lid wilt worden van WSV Ermelo, DE watersport vereniging van de Randmeren.

Lid zijn van een watersportvereniging is leuk. Je ontmoet medewatersporters, je kunt kennis delen en je kunt deelnemen aan verenigingsactiviteiten.

Het biedt ook voordelen, want leden helpen leden, je bent meteen lid van het Watersportverbond, je bent welkom in het clubhuis waar de tarieven voor leden gunstig zijn en je kunt eventueel een box huren voor je boot.

De ledenadministratie wordt verzorgd door Raymond Viset (eitartsinimda.[antispam].@wsvermelo.nl)

Voor de voorwaarden voor de leden vind u hier, de statuten van de verenging, het haven regelement en het huishoudelijk regelement kunt u terug vinden op www.wsvermelo.nl onder de kop "Regelementen". De "Voorwaarden leden" vind u via www.wsvermelo.nl onder de kop "Lid worden". U kunt daarna kiezen voor "Voorwaarden leden" maar ook voor "Tarieven" zodat u direct weet wat de lidmaatschapskosten per jaar zijn.

Ondergetekende,

Contact privé

Bezoekadres

meldt zich hierbij aan, overeenkomstig de Statuten, als lid c.q. jeugdlid of sympathisant van bovengenoemde vereniging.

Lidmaatschap

Overige

Zij/hij verklaart door het onder de kop "Lid Worden?" op "Ja" te kiezen:

- Dat de boot zijn of haar eigendom is en minimaal WA verzekerd is als deze, na toewijzing van een ligplaats, in de haven wordt afgemeerd

- Zich te houden aan de bepalingen zoals deze zijn verwoord in de Statuten, Huishoudelijk- en Havenreglement (deze treft u aan op onze website www.wsvermelo.nl)

- De Nieuwsbrief per email wenst te ontvangen over het wel en wee van de vereniging.

WSV Ermelo voldoet aan de bepalingen gesteld door de stichting Algemene Verordering Gegevensbescherming. Uw persoonsgegevens worden beschermd. Op onze website is de privacy policy geplaatst. Zie hiervoor www.wsvermelo.nl/avg.

Beveiligingscode Beveiligingscode