Er gebeurt veel binnen onze vereniging. Binnen de lijnen en ook daarbuiten. We proberen zo veel mogelijk van wat er rondom WSV Ermelo gebeurt op een goede manier aan iedereen te communiceren. Zo communiceert onze vereniging onder meer via de nieuwsbrief, website en facebook.

Het bestuur van WSV Ermelo wil graag van haar leden vernemen hoe er over de vereniging gedacht wordt en dit met onze leden, vrijwilligers en andere betrokkenen eens goed tegen het licht houden. Hoe het een en ander ervaren wordt. Wat is belangrijk om te weten? Wat kunnen we verbeteren? Willen leden daarbij mogelijk iets betekenen?

We vragen daarom de onderstaande vragen te beantwoorden. Het invullen kost zo’n tien minuten en helpt ons aan waardevolle input om meerdere punten over WSV Ermelo te verbeteren.

Alvast bedankt voor de hulp!

Bestuur WSV Ermelo.

We stellen het op prijs dat deze enquête ingevuld wordt. Het liefst zien we dat hieronder de naam en e-mailadres worden ingevuld. Dan kunnen we, indien gewenst, nog contacteren voor aanvullende vragen.

De enquête mag ook anoniem worden ingevuld. De velden naam en e-mailadres kunnen dan leeg blijven. In de enquête zijn de velden met een * verplicht.

Vaak zijn meerdere antwoorden mogelijk.

.

Bedankt voor de input!

Nadat de enquêtes zijn ingevuld, analyseren we alle resultaten en bekijken we welke ideeën en mogelijkheden concreet kunnen bijdragen aan de WSV Ermelo in het geheel. Over de uitkomsten en het vervolg op de enquête informeren we onze leden onder meer via de website en de nieuwsbrief. Niet op de nieuwsbrief lijst? Meld je aan via siraterces.[antispam].@wsvermelo.nl

Met vriendelijke groet,